Nu är det måndag snart, som Maggio skulle sagt

2009-07-26 @ 23:12:23

Seg och långsam helg på jobbet. Jag åt ananas. Krillat ensam i soffan om kvällarna och glott film. Såg en konstig igår kväll. Var tvungen att se klart den för att se hur det slutade. Men det var bara ett slut, inget hände. Eller så gjorde det det, fast jag inte fattade vad. Lunchade med BögPau vid diskhon i Stubben idag. Snackade om precis allt från BajsenKajsen till känsliga känslor på typ tjugo minuter. Gutt var det. Har även tränat och sprungit halva livet ur mig. Andra halvan av livet la jag på en tallrik med risgrynsgröt och världens godaste bröd. Sedan snackade jag lite om livet med mamma. Om jobbiga saker som vi tyvärr måste vänja oss vid. Eller jag måste vänja mig. Och det suger. Men så är det och jag kan fan inte göra något åt det. Gutt var det iallafall att prata med min kära mor. Hon förstår precis allt. Fast man egentligen inte tror det, så gör hon verkligen det, bara man pratar med henne. Fick även reda på en födelsedagspresent som jag har att vänta framåt november. Eller hon sa det inte rakt ut. Men det hon sa räckte för min smarta hjärna, så jag kunde räkna ut det. UNDERBART! Imorgon börjar pappas andra semesterperiod i två veckor och jag tänkte att han skulle spendera den med mig, så jag flyttar dit imorgon. Hoppas han står ut. Vad man än skriver om så kommer man fan alltid in och fram och tillbaka till jobbet. Nu jobbar jag två dagar och sen är jag ledig EN. UNDERBART! Men hörde att det skulle bli fint väder i mitten av veckan, och onsdag är ju rätt mitt i va? Jag ber till alla gudar som finns. Sedan kommer faktiskt långledigt för lilla Linnea. TRE hela dagar. Fy fan. Dom vet jag inte riktigt hur jag ska spendera, det får vi se. Förhoppningsvis lämnar jag staden. Imorgon har vi även Cooper-test på träningen. Skene tre kilometer så fort en bare kan. Det var väl allt jag hade att säga denna sköna juli-kväll. Have a nice life, dudes. Nu ska jag äta äpple.

Hittade en bild bland Åses festivalbilder. Lite rolig. Har dock inte en jävla aning vad som är så roligt, men det ser underbart ut.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0