Otränad, fifan

2009-07-29 @ 21:32:30

Är helt slut efter träning en nu. Eller inte i huvudet, men mina lår suger skapligt mycket. Det är tecken på hur otränad jag är. Helt sjukt vad mycket bättre styrka och kondition jag hade när jag spelade i Vimmerby. Men nu har jag mycket roligare, så det är det värt :) 

Nu ska jag snart bege mig mot sängen. Hatar att det bara är torsdag imorgon. Fyra dagar kvar innan jag är ledig en dag.

Inatt kommer jag nog sova gott skulle jag tro :)

Sov så gott / Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin a. namnieks

Åse, du behöver väll inte gå ner massa kilo som du snackar om?

Inte för att jag träffat dig på länge, men jag tror nog du är mycket smal fortfarande. :D

Hoppas du mår bra, kram

Elin (:

2009-08-02 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0