Presentation av bloggmedlemmar: Paulina

2009-07-28 @ 21:40:00


Det är jag som är Paulina här på bloggen. Jag är en mycket glad människa har jag fått höra. Jag är:
Rolig, lätt att lära känna, sprallig, konstig, oseriös, öppen, lättroad, överärlig, matglad, stressad och väldigt ambitiös.

Vad finns det mer att säga? Jag är inte speciellt intressant för övrigt. Min mamma är född i Chile, min pappa är en äkta svenne och min syrra lever på sina cancerpinnar och sin pojkvän. Jag har en lillebror som är snart 3 år. Väldigt söt liten sak som precis lärt sig kissa i toan. I sommar bor jag överallt och ingenstans. Men just  för tillfället hos mamma eftersom jag jobbar på stället som kallas ALV. Trivs rätt hyffsat med mitt jobb i informationen där eftersom jag får prata mycket engelska och träffa mycket folk. Men sen finns det säkert andra jobb som skulle passa mig bättre. Polis? Journalist? Fotograf? Jurist? Dansare? Jag vet inte än.

Jag är nybliven singel, som alla kanske vet vid det här laget. Min kära syster säger att jag kommer bli en ogift affärskvinna som bara tänker på sin karriär och pengar. Kanske? Men förhoppningsvis inte.

Mitt drömliv består av en snäll man, två barn, ett stort hus vid den spanska kusten, en kock som lagar all mat, ett jobb som jag väljer att kalla sysselsätttning istället för jobb, en orange lambourghini murcielago och en bunt med vänner som jag kan lita på. Där har ni det. 
Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0