Slapp fredagskväll i soffan

2009-07-31 @ 19:56:35Nu är det fredag, vilket innebär helg. Men nu på sommarlovet har jag ingen större koll på om det är en veckodag eller helg, eftersom jag jobbar båda. På jobbet idag har det varit väldigt lugnt. Lite folk, regn och mindre att göra. Längtar tills jag slutar jobba, är trött på det, trots att jag ändå har ganska roligt med de människorna.

Har precis proppat i mig popcorn och drickit lite pepsi. Ligger i soffan och bläddrar mellan Dn-galan och bröllop och jäkelskap. Finns ingen bra film som går på tvn. Har varit duktig och dammsugit halv huset idag, blir eventuellt att fortsätta imorgon. Jag som sa att jag skulle börja äta nyttigt och försöka gå ned några kilo. Jag får snart ta tag i det på riktigt. För er som inte känner mig, är det väldigt svårt eftersom jag är väldigt matglad och älskar godis.

Nu ska jag kura ned mig under en filt och så småningom lägga mig. Blir tidigt ikväll eftersom jag jobbar imorgonbitti.

Ha en bra fredagskväll / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hannes

Eller hur! Jag dog ju av läskighet haha :(

2009-07-31 @ 20:49:00
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-07-31 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0