Söndag

2009-07-19 @ 18:13:53Hej allihopa! Jag är hos Elias nu och vi har det hur mysigt som helst. Vi är fortfarande ensamma hemma (förutom Elias lillebror, men han sitter nere i källaren med sin dator 24/7 så han märks inte) men imorn kommer hans föräldrar hem från sin europaresa. Har blivt lite dålig uppdatering från mej denna vecka men det har berott på att jag inte har varit hemma så mycket. I början av veckan bodde jag hemma hos Linnea och sen åkte jag hit. Men nu i veckan jobbar Elias så då ska jag försöka vara lite duktigare.

Förut tog vi en promenad nere vid vattnet och gick förbi "snus-huset" där den första snusdosan kom till. Elias var såklart fascinerad. Bilder från de senaste dagarna kommer senare. Har varit krångel med att få över mina bilder till datorn men ska försöka fixa det senare. Några bilder från Hultsfred kommer dock inte eftersom att jag är utan kamera. Så jag har bara samma bilder som alla andra har lagt upp, resten finns i huvudet.

Ikväll ska vi se Walk the line som handlar om Johnny Cash´s liv. Älskar den filmen!



Ha det bra!
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0