Stackars ALV-slavar!

2009-07-14 @ 12:43:51Jag kan inte beskriva hur glad jag är att jag inte jobbar på ALV idag. Denna tisdagen kan jag garantera att det blir mycket folk i parken och de som jobbar kommer ha fullt upp. Fick höra att kön till Astrid Lindgrens Värld sträcker sig ända till Vimarskolan!! Och för de som inte vet så är det en bra bit däremellan. Nu börjar högsäsongen med sisådär 9000 besökare i parken. Jag tycker synd om er som jobbar idag. Själv ska jag ta det lugnt och försöka bota min festival-förkylning!! Ska försöka få upp lite bilder från Hultan09 idag med. Nedanför får bli ett smakprov ;)



Ha det bra!!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0