Stress

2009-07-07 @ 18:11:35Efter en lång dag sitter jag nu nyduschad springandes mellan datorn och mitt rum. Det är nämligen så att jag bestämt mig för att åka och umgås med mina brudar på campingen redan idag, eftersom alla andra utan jag skulle lite. Dessutom blir det väl enda dagen man kommer hänga vid tälten.

Så nu fixar jag i ordning mig, samtidigt som jag bloggar och samtidigt som jag packar. Tror inte man kan bli mer upptagen. Har lite panik på vad jag ska ta med mig. Imorgon kommer jag inte hitta packa knappt. Får checka med girlsen sen vilka band det är tänkt att gå på imorgon.

Vet inte heller om jag kommer hinna skriva något mer. Men jag lovar att jag ska försöka.


Ni får ha en kanonbra kväll alla! / Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0