Trött på inget, trött på allt

2009-07-19 @ 10:56:24Jag är trött. Det är nästan det enda jag vet just nu. Jag vet inte vad jag gör. Jag vet inte vem jag är. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet knappt inte varför jag är så trött. Jag vet bara att jag är trött, på typ allt. Jobbet har aldrig varit jobbigare. Jag jobbar som ett svin om dagarna. Jag är trött och stressad på grund av jobbet på kvällarna. Jag drömmer om jobbet på nätterna. Jag kan inte sova ordentligt för att jag är stressad över jobbet och tror att jag försovit mig. Det känns som att jag har en liten svacka nu. Men bara en liten. Jag vill bara åka till Kos med mina vänner NU och aldrig mer komma hem. Då skulle allt lösa sig. Men det gör det nog ändå. Bara på ett tråkigare och långsammare sätt. NU MÅSTE JAG JOBBA!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0