Och så var Hultsfred 09 slut

2009-07-12 @ 16:54:41Jahopp då var det över. Fem dagar av lycka, musik, festande och härliga människor. Det har varit underbart  men efter fyra nätter i ett tält var det skönt att komma hem till sin egen säng inatt och sova ut. Dessutom har jag gått och blivit sjuk. Det måste bero på rök, blåst, regn, damm och allt annat man får i sig när man är på festival.

Jag lyckades faktiskt att se runt tjugofem band, vilket är väldigt bra enligt mig då man är väldigt trött på att gå fram och tillbaka mellan camping och festivalområdet. Alla konserter var bra på olika sätt, men The Killers var klart bäst! Total lycka. Kanske går in mer på detaljer om vad jag tyckte om alla konserter jag var på, om jag orkar. Just nu är jag så trött att jag bara vill sitta och stirra rakt framför mig.

Mer händer inte idag, jag ska fortsätta stirra tills klockan  blir sisådär åtta. Då lägger jag mig i sängen med en påse godis och somnar till nån bra film. Imorn bär det av till Linneas place. Hon är home alone hela veckan så tänkte bosätta mig där en natt eller två. Sedan drar jag till Stockholm igen. Även att jag har haft min älskling hos mig hela festivalen så saknar jag honom redan. Han kom iallafall och väckte mig med en puss imorse innan de åkte hem. Då blev jag glad.

Nu ska jag googla runt lite och hitta mysiga ställen på västkusten. Jag och Elias tänker nämligen ta en roadtripp dit oh besöka lite städer. Lysekil, Halmstad, Göteborg och Strömstad står hittills på listan. Några mer förslag på mysiga städer vi kan besöka?


Bild från förra sommaren när jag och Elias drog till Gotland. I år bär det av
mot väster.


Ha det gött!
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0