Visst orkar ni höra mer festival!

2009-07-14 @ 14:35:10Nu kommer lite text och bilder från Therese festival. Mest bilder, för alla vet ju att bilder säger mer än tusen ord. Men inte ens bilder kan beskriva denna festival. Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta, skrika eller skratta. Mycket har hänt under denna festival och det har inte varit en lugn stund i vårt camp, CAMPHUND! Det har hänt saker som jag alltid kommer minnas och saker som jag inte alls vill tänka på. Det kladdades med pennor, då föddes Puss-Packman. Det dansades Snickerboa-dansen med Ella. Det har suttits på pallen Pyret som tyvärr dog, men hade sina bästa levande timmar på festivalen. Det mosades under konserterna och mystes i tälten. Det sovs lite men festades desto mer. Det har varit en underbar festival med de underbaraste Sumseven:arna!! Bland Therese bästa konserter finns; Franz Ferdinand, Kings of Leon, The Killers, Lars Winnerbäck, Madness och Dead by April såklart, och mycker mer. Får inte glömma våra kära Raubtier som gav inpiration till vårt camp-namn. Nu orkar jag inte skriva mer, här har ni några pics.

Ha det gött!
// Therese

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Väldigt intressanta/underhållande bilder! :D Gillar er blogg!

2009-07-14 @ 14:41:53
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka härliga foton och vilken härlig festivalupplevelse ni verkar ha haft!

2009-07-14 @ 14:45:57
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0