27 grader och sol vs. 6 grader och regn

2009-06-01 @ 19:28:33Gud vilken varm dag det har varit! Kom hem från dagens lilla guidning med Geografi A (som faktiskt gick bra) och satte mej på altanen och solade lite. Vet inte om det var på grund av dagens jobbiga bergsklättring eller om jag helt enkelt inte är van vid solen än, men jag blev skitlustig. Mådde illa och kunde inte ligga kvar ute i solen. Fick helt enkelt gå in och lägga mig i sängen och sova nån timme. Vet inte vad det är med mej nuförtiden. Är så trött och konstig. Kan bero på att allt går fel just nu.

Happ, ni undrar förstås hur jag ska göra med mitt otroliga sommarjobb? Jag ska försöka. Jag får se hur det funkar och jag ska försöka byta så många pass som möjligt. Vara ledig på några helger, det ska jag iallafall. På ett eller annat sätt...

Idag bir det ingen Core, det är sommaruppehåll nu, så jag får väl ta tag i träningen på egen hand. Åh, det är så svårt. Man lägger sig ju hellre och äter lite gott i soffan istället. Men det funkar ju inte i längden.

Hoppas att ni har haft en fin dag i solen! Ta vara på det sista nu för imorn kommer regnet. Och jag tycker synd om alla er som tar studenten på fredag, ska bli 6 grader och regn. Typiskt.

Puss och hej från mej

/Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: tack så jätte mycket.



Hoppas allt är bra med dig

2009-06-01 @ 23:17:43
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: LIENE

synd att det är regn:/



sv: eller hur och tack:D

2009-06-02 @ 07:15:02
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0