Allt och inget på sju minuter

2009-06-27 @ 01:28:12Egentligen har jag ingen aning om vad jag ska skriva i detta inlägg. Jag kände bara att det var jävligt dags att skriva. Det har inte hänt ett piss i mitt liv som jag kan berätta om. Som vanligt. Har varit hos Therese ikväll och ätit och lite. Sedan drog dom stora tjejerna till Harrys så jag gick hem. Sedan dess har jag kollat på en film, Two hands, med Heath Ledger. SÅ jävla snygg! Nu väntar jag på att Pau ska ringa, om hon är kapabel till det. Det är iallafall tänkt att hon ska sova hos mig och att vi imorgon ska umgås i sol och i vatten. Är ledig i helgen, vilket känns obeskrivligt skönt. Annars är det som det är. Känns som att livet är piss ibland, men jag tror faktiskt inte att så mycket kan stoppa mig just nu. Jag har en hel sommar framför mig med världens bästa vänner. Och jag har ett helt liv framför mig, även om det känns som att det inte kan bli så mycket mer än så här. Men jag har så extremt mycket framför mig. Saker som jag inte har en aning om just nu. Jag har egentligen inte en aning om var jag kommer att leva mitt liv, eller hur. Vad gör jag om 5 år? Inte en jävla aning. Och alla andra år? Vet inte. Det är det som är så jävla konstigt, men också så jävla underbart. För just nu i denna sekund vet jag vad jag ska göra den 27 juni 2009. Längre vill, orkar, kan jag inte tänka. Då blir det för tråkigt. Jag visste inte ens vad jag skulle skriva om när jag började detta inlägget, och var har jag hamnat nu? Djupa jävla livsfrågor. Just det. Så mycket kan hända på några minuter. Och så mycket kan hända på ett liv. Nu ska jag äta choklad.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0