Burr!

2009-06-18 @ 16:16:39Är verkligen frusen nu. Har varit ute och jobbat i spöregn. Snacka om att jag var blöt och att jag frös. Som jag skrev igår, fick jag hoppas in och jobba som kolloledare idag :) fast vädret förstörde rätt mycket. Precis som förra året, tog jag med mig ett gäng flickor för att plocka blommor till en midsommarstång, eftersom det imorgon är Midsommar. Ute i regnet stod jag och en till och gjorde en midsommarstång, kanske helt i onödan? Ingen dansade runt den sen i alla fall. Blommorna var väldigt fina, men formerna blev inte alls fina..De flesta barn ringde hem för att de frös, så till slut var det inte många barn kvar. Tjänade i alla fall 360 kr, så jag får vara ganska nöjd. Bättre än att sitta hemma och inte göra något.

Nu kommer säkert jag att bli förkyld. Blev i alla fall varm soppa när jag kom hem och det passade fint! Skönt att ta av sig alla blöda kläder och ta en varm dusch:) me like .... 

Nu ska jag snart åka in till Ina, för bakning med tjejerna. Ska bli spännande att prova nytt :)



Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0