Den där telefonen......

2009-06-15 @ 11:48:00

ja den har ringt hela morgonen och väckt mig. har blivit avbruten i min sömn" flera gånger, så nu fick jag ta tag i mitt liv och gå upp. Solen skiner lite ute, men jag vet inte om det är tillräckligt varmt så att man kan sola? Känns som det blåser ganska rejält. Jag tror jag att blivit en innemänniska de senaste dagarna, har inte gjort något, bara suttit hemma och tråkat. Hoppas att det blir ändring på det, har inte lust att spendera mitt sommarlov så. Börjar jobba den 24: de så jag har några dagar ledighet kvar, men har lite panik över att jag inte vet vad jag ska hitta på. Något förslag?

Ska tvinga mig att göra den där tråkiga sjukgymnastiken nu, som jag absolut inte ser fram emot!

Ikväll blir det match mot Tjust/Hjorted, så vi får hoppas på vinst! :) Vädret ser ganska lovande ut i alla fall. Får ladda med att dricka lite vatten. Hoppas på något/några mål idag för min del.. Ikväll går Mean girls på tv, fast jag spelar ju match då, så jag missar halv filmer, typiskt! Tycker att den är ganska bra faktiskt... Nej nu måste jag ta tag i mitt liv och hitta på lite saker.

Ha en kanonbra dag, så hörs vi senare!

Hej svejs! :)



Bild från februari, då vi var på väg till Sälen :)
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt :D glad ja blir



Var gärna med i tävlingen har har i ett inlägg precis i början :D

2009-06-15 @ 14:09:22
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0