Vad tror ni?

2009-06-30 @ 18:56:22Mina dagar är inte så intressanta nu när jag jobbar. Just nu händer det inte så mycket i mitt liv. Jag är trött konstant  och sliter i värmen. Fast det kanske inte är så konstigt eftersom jag går upp vid 06.00 varje morgon och jobbar till 16.00. Känns inte som om det är så många sommarjobbare som jobbar så länge?

Jag, My, Linn och pappa spelade precis plump. Varför förlorar jag alltid? Jag har ingen tur i spel alltså, varken i lotteri eller i kortspel.

Vi satt i alla fall och diskuterade Michael Jacksons plötsliga död. Jag har själv inte läst det men pappa sa att de hittat tre stickhål i hans hjärta. Dödsorsaken som de i tidigt skede gick ut med, kanske alltså inte stämmer. Nu diskuteras det hur vidare det var en hjärtinfalkt som orsakat hans död. Tydligen ska han ha haft någon speciell relation med barnflickan, så hon misstänks ha gett honom sprutor. Men jag tycker i sånna fall att det låter som om att han ville dö själv? Detta känns lite märkligt eftersom han bara ett tag senare skulle göra comeback i sin karriär. Ville Michela Jackson själv död, eller vad tror ni? Tydligen ska det ha lett till att flera människor tagit sitt liv. Var han större än Elvis som de säger?   
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: zarah

okej, nej jag har ingen aning :P

2009-06-30 @ 20:32:59
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0