En liten jordgubbsförsäljarhälsning

2009-06-27 @ 19:37:31Jahopp, då sitter man här igen :P
Jag har som vanligt inte så möcket att skriva här ... Min dag har varit väldigt oinnehållsrik om jag får säga min mening.
Jobb till 3, hem --> äta lax och potäter och sedan jordgubbar och grädde (Alltså MINA jordgubbar) sedan somnat och nu väntar jag på en litenpytte del av min släkt.. skulle egentligen fräst in till city, med dunkadunka i bilen och träffat mina polare, men de blev visst lite ändringar... imorgon är det iallafall konfa för lilla Ralle som gäller. och som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig, hm..ska iallafall bli fint väder och jag är LEDIG imorgon, så jäklans skönt...
Idag var det ganska segt att ta sig upp, vart ju Harrys igår och det var Roligt, Roligt och Roligt... hihi, men vi som sa att "aldrig att de spelar Michael Jackson där, fick chi (stavning?) de var precis vad de gjorde och inte bara en låt utan det var fan hur många låtar som helst, gött!! KUL!

Har förmodligen hittat en köpare till Hultsfredbiljett nr 2 nu iallafall, så det blir till att ringa Towny i veckan, och fan vad jag ska ha den där pappersbiten!!!!!

Nehepp, time to go...
Pusshej, ha en bra lördagkväll allesammans!!





Nemen Hej din gamle blondin!!
Alltså, det var tider det ... så länge sen, men känns som om det var igår.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0