Fanbärare på studenten!

2009-06-05 @ 17:43:38Dagen har bestått av regn, mat och bära fana. Måste säga att jag inte ångrar en sekund att jag ställde upp. maten vad gudomlig. exotisk buffé, potatissallad, rostbiff och glass till efterrätt. mums på det! himla bra stämning och jag blev så sjukt sugen på att ta studenten jag med.. vill nu! på studentmiddagen sjöng treorna till oss tvåor som vad fanbärare "vem vill gå i tvåan nu, ingen. Vem vill gå i tvåan nu, ingen ingen alls". Det har varit klokrent om vi hade svarat "vem vill bli arbetslös, ingen. Vem vill bli arbetslös, ingen ingen alls"...... Det var verkligen synd att vädret inte gav med sig. har varit klädd, som om det vore fint väder ute, så jag var skapligt blöt och kall kan jag lova. trots det hemska vädret var det riktigt mycket folk. såg inte när någon sprang ut genom dörren.

Ikväll blir det party med Therese, Felle och Cicci, dock lugnt för min del. Blir först att vara hemma hos therese och så småningom tror jag att vi skulle dra vidare till rasmus. tillsist blir det harrys! kommer bli sjukt mycket folk tror jag. alla studenter och massa andra kommer och gå ut. fan att jag ska jobba imorgon :(

Här kommer lite bilder från dagen:)









Ni får ha en kalasbra fredag, för det ska jag ha!
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kunde dem? haha det missade jag totalt :P

2009-06-06 @ 11:28:23
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0