Fest på Alv!

2009-06-07 @ 19:41:14

Jag låter bilderna tala för sig. Men skriver även ett par rader som fyller ut. Kanonfest på alv, alla var på toppenhumör som vanligt! Längtar till nästa fest. God mat, fotboll och dans!!
Jag hade ingen bild på Åse, så jag hoppas du inte blir ledsen gumman. Linnea har ju lagt upp ett par iallafall :)

Så dagens. Jag har varit på dop. Mitt brorsbarn döptes till Ralf och det blev lite dopfika efteråt.
Nu orkar jag inte skriva mer! Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!!! Och ha en fortsatt trevlig kväll!!

//Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: adelinn

älska......

HAHA,

2009-06-07 @ 20:42:07
URL: http://adelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0