Förkyld och röd som en kräfta

2009-06-28 @ 19:48:03Låg ute och solade väldigt länge igår. Råkade visst somna så idag är jag röd som en kräfta om inte rödare. Det svider lite, men jag hoppas att det blir brunt sen. Idag har jag också legat ute och solat en del. Måste ju passa på nu när jag varit ledig i helgen. Jobbar hela veckan förutom fredag och det känns rätt tungt. Men jag måste tänka positivt och får se det på det ljusa sidan, att jag tjänar en del pengar.

Går och surar lite här hemma. Mamma beställde nyss en resa till Kroatien för henne och lillasyster. Snacka om att jag är avundsjuk och vill följa med. Det är det värsta med att jobba. Men jag ska ju i alla fall utomlands med brudarna den 18 augusti och det kommer bli kanon. Längtar till max nu !

Snart är det festival! Bara en och en halv vecka kvar nu till Hultsfredsfestivalen. Hoppas på en grymt bra festival. Jobbar dock så det blir endast tältning två nätter, men det får räcka :)
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johan

o vi ska juh iväg på kryssning sen me älskling:)

2009-06-28 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0