Greys fucking Anatomy

2009-06-14 @ 21:55:46Har precis sett det sista Greys Anatomy-avsnittet för denna säsong! Om ni någonsin sett ett avsnitt, så vet ni hur extremt spännande det är. Och detta var 147846213687652132 gånger värre. Spännande, hemskt, nervöst, sorligt, lyckligt, roligt, extremt obeskrivligt oväntat och så underbart, gråtfärdigt bra. Måste se fortsättningen så fort som det bara går, kan inte sluta tänka på det. Åh! Jag hatar sådana här serier, man älskar och hatar på samma gång. Är iallafall helt slut efter en denna timme, det var en pärs. Och allt det värsta hände på typ 3 minuter. Jag hoppas för guds skull att det finns en fortsättning gjord, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: maria

superfin blogg! :D

2009-06-14 @ 22:15:16
URL: http://mariaeatworld.blogg.se/
Postat av: blogg fan

Kan hålla med dig om att denna serie är bra! har dock inte sätt så många avsnitt än,men av dem jag har sätt så är den bra! och förresten..redigt rolig,flummig och underhållande blogg ni har tjejer :P//hade super ett "sumseven fan"

2009-06-15 @ 01:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0