Färgar håret och äter choklad :)

2009-06-04 @ 15:14:00Håller just nu på och färgar håret inför morgondagen. Hoppas bara att det blir bra, min syster trodde inte att det skulle bli färg i hela håret, p.g.a att jag har så tjock hår. men jag orkar inte köpa två stycken förpackningar. Har nästan bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon då jag är fanbärare, men jag kommer frysa ihjäl. Johanna vill inte ha tajts eller något, och då måste jag ha samma. burr!

Fick precis mail av Johanna att hon skickat fel version av sitt pyskologiarbete, som jag har opponerat på.. hoppas inte jag behöver göra om det! eller det tänker jag inte göra...

Är helt fri från skolarbete nu, vilket känns väldigt skönt! :) man kan nästan säga att det är nu sommarlovet börjar.. wiiie..

Jag är nyfiken på det Therese bloggade om igår. Någon som vet?

Imorgon blir det harrys, fast inget drickande för min del. ska upp och jobba vid klockan åtta på lördag, så det är bäst att vara fit for fight! speciellt första arbetsdagen.. som man brukar säga, är det ju första intrycket som man alltid kommer ihåg.

Ikväll blir det träning för min del. borde kanske inte, eftersom jag fortfarande är lite förkyld, men jag får ta det lugnt. Får bland annat köra min rehab träning för min rygg, fram till augusti. det är så tråkigt och det tar tid ! Sjukgymnasten sa att jag skulle göra det var eller varannan dag, hur det blir med den saken återstå att se. men hittills har jag inte varit jätteduktig på den fronten. men får väl köra lite på träningen sen så att jag får det gjort. Vill ju såklart att ryggen ska bli bra.

är avundsjuk på treorna som tar studenten imorgon :( de har i princip festat var enda dag denna vecka. ser otroligt mycket fram emot nästa år då det är vår tur att gå ut. fast det är klart att man kommer sakna alla sen. speciellt mina små flickor. skönt iaf att skolan är fixad då. skulle inte vilja gå ut nu när den ser ut som den gör. själva grejen är ju att springa ut genom dörrarna på a-huset, ut till föräldrarna och skrika. fast det är klart, det ska treorna också göra. men hur kul är det att det fortfarande är en byggarbetspalts? Längtar tills vi får skrika "för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har har tagit studenten, fy fan vad vi är bra "!


Jag och syster på hennes student


Är sjukt sugen!


Skrika och vara glada.
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0