Hit me hard!

2009-06-03 @ 17:40:53

Det går bra för mig och min novell, yeah! Har suttit och tittat på word-dokumentet i en evighet och bara lyckats skriva 202 ord. Sju dagar innan sommarlov = noll energi, noll inspiration. Men jag ska nog ta mig igenom det, förhoppningsvis.

Kan ju passa på att göra lite reklam för min Jimdo-sida, som alla andra - linneaericsson.jimdo.com
Inte så mycket bilder än, bara från det senaste fotoprojektet i skolan. Men det blir nog mer. Är lite ledsen för att jag har fått lämna ifrån mig Ernst-Erik över sommaren bara.. För er som inte vet så är det Inas och min lilla Nikon D50 som vi fått ha hela läsåret. Vill bara köpa mig en egen systemkamera så fort som möjligt! Men det kommer, när jag har pengar.

Funderar lite på vad jag ska köpa till min kära fader som fyller år på fredag. Han önskar sig ju som vanligt ingenting, så inte helt lätt. Vad vill en tunnhårig, trumspelande bibliotikarie ha när han fyller 47? INTE EN BOK, för det är har jag nog fan gett honom 40 av alla födelsedagar han har haft.

Nu ska jag fortsätta att glo på min novell och kanske skriva lite på den för skojs skull.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0