Hoy Hoy!

2009-06-03 @ 22:23:23Halloj kära vänner... för det första måste jag bara säga att jag måste vara världens snällaste människa.. varför? jo, för jag satte mig nyss och läste igenom Affes samhällsuppsats och har skrivit vad jag tycker om den för att pallra mig upp imorgon och genomlida ännu ett jävla seminarie..men alltså, vem vill ha IG, tycker synd om pojkarna (och ev. flickor) som får det.. :( hehe aja, idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, röstat i EU-valet, tittat på elevshow, tagit andra gardasilsprutan och hoppträning med pollis, åh, han har verkligen utvecklats och blivit bättre och bättre...stolt är som vanligt stolt!!!!! Imorrn blir det förhoppningsvis en slutatidigtdag...sedan blir det en ridtur med kusin Nellie, hoho, som vanligt lär det bli galopp i 150 km/h i 5 h i sträck, fast de behöver Tjockan så som hon ser ut nu ;S Förresten kära vänner, jag kommer förmodligen inte delta under vår fest/mys kväll på onsdag, ja, ni får väl bli arga då, men jag har tyvärr fått förhinder... ;O Vi ses, ha de gött pusshej C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0