Körning i den stora staden

2009-06-11 @ 20:33:13Ja, rubriken talar verkligen om vad jag och Therese har gjort idag...det har hon iochförsig redan nämnt här men i allafall.. Det gick ganska bra tycker jag, lite småfel här och var får man väl räkna med antar jag ;P
Att gå upp klockan sex och sedan koncentrera sig till 100 i stort sätt hela tiden har gjort mig fruktansvärt trött måste jag säga...borde sova snart... ;O
Fick iaf med mig ett par dojjer hem :)

Imorgon är det dagen D ... Då är det slut på frid och fröjd för då börjar jobbet... Om jag ska vara ärlig känner jag mig inte laddad någonstans men det löser sig nog...Har eftermiddagspass så det blir allt lite sovis iaf :)
Kom och hälsa på vettja :D

Måste ju bara klaga lite också ... Medan alla andra hade wowligt och partade igår sprang jag efter mina pollisar i hagen haha, ja fy fan jag har nog aldrig varit så arg måste jag säga, min kokpunkt låg nog på 120 grader... Tror ni de kom när jag ropade, jaa såklart! men de gick lika fort därifrån...den där jäkla skruttponnyn borde ha stryk ibland...fasen va de lekte med mig och det var inte kul i stressen, men vi kom iaf iväg sen..i reget ;(

Hörrni flickor, ha de gött!! :)

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0