Nya, friska tag ...

2009-06-15 @ 07:17:14Jag är väldigt pigg och gla för jag ska jobba ida!.... eller okej, det fjärde och sjätte ordet var inte riktigt sant, jag gick visst upp en timme för tidigt och nu sitter jag här..
Som sagt ska worka today och jag hoppas att jordgubbsförsäljningen stiger upp i skyarna, för det är trist att bara sitta och glo på alla som glor på mig och funderar men struntar i att köpa för att 40 kr/l är för dyrt....
KOM OCH KÖP FÖR FASEN ;D kan rekommendera jordisarna, i måttlig mängd...

På onsdag är en bakdag planerad, som någon redan nämnt och jag måste säga att jag längtar redan måste jag säga, en smarrig bakelse och en träff med brudarna, trots att jag träffade nästan alla flickor igår :P Det blir lite snörpligt att gå från att träffa dem varje dag --> träffa dem någon gång då och då.. hehe

Oo, jag glömde nästan säga det imorrn är det halkan som gäller för min och Therese del, alltså,,, det kryper på mig... imorse hade jag en sån där konstig magkänsla igen, när jag tänkte på körkortet... Vad är felet? Just nu har jag inställningen, jag kommer kugga men vad gör det, jag kommer aldrig få körkort, jag har lagt ner massor av tid, men det gör ingentingen!!! Hjälp, det är inte sant!!! Jag måste ha körkort någongång, och nu är det så!!!

Hade väl inte så mycket mer att tillägga.. Ha en bra dag allihop..
Jag slutar vid 13.45 och hoppas att solen fortfarande skiner då :)



(p.s Therese, min namnteckning ser fördjävlig ut, kanske kommer och fixar till den någon dag ;P )


Måste bara tillägga att bilden förklarar precis hur jag känner mig, lite
trött/halvsovande och lite småsur sådär, precis som limen!

Nu är det definitivt, Tack och hej leverpastej för min del ...
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0