Oh happy day

2009-06-02 @ 14:55:51När jag vaknade imorse kändes det som att detta skulle bli en riktigt dålig dag. Jag var extremt trött och var nära att skita i att gå upp ur sängen och bara ligga där hela dagen. Men jag tog mig upp och piggnade så småningom till. Sedan har dagen bara varit jättebra. Har fått veta tre slutbetyg och det var tre MVG. Det som chockade mest var i Fotografisk bild, hur kul som helst! Tror dock inte att vår lärare, Björn, har grundat det på mina mindre kvalificerade kunskaper i Photoshop (som syns i föregående inlägg). Sedan var det i Textkommunikation och Spanska, vilket jag kanske inte helt räknat med. Men som sagt, jävligt gutt. Pratade även med SYO:n innan jag gick hem, och bytte min 50-poängskurs i Individuella valet. Från Kommunikation till Psykologo B, känns som att jag får ut lite mer av det. Just nu sitter jag och lyssnar på The Sounds nya album, asbra. Ska även påbörja min novell snart, som ska vara klar om exakt en vecka. Återstår att se hur det går...


En liten happy-bild på Therese som togs till nån foto-uppgift.


Min konstiga känsla i själen visade sig förresten vara väldigt mycket mer än bara en känsla. Lite tråkigt men hade faktiskt inga större förväntningar. Börjar bli van..


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0