Otäcka dröm!!

2009-06-22 @ 09:34:34Måste berätta om den hemskaste och otäckaste drömmen jag haft på länge!!
Jag drömde att vi tjejer (Paulina, Linnea, Ina, Felle, Åse, Cicci och jag) var fast i ett hus och några killar var där med, bland annat dea sen minns jag inte mer. Men i alla fall de som höll fast oss där ville att Ina skulle döda alla killar så gjorde hon det och Felle hängde på. Det var blöd överallt så fick killarna hänga döda i taket!! Sen skulle de döda två tjejer och då skulle de döda Linnea och Åse! Jag stod näst på tur men jag rymde och blev kompis med en häst som hette Linus och han hjälpte mig jag vaknade ur min förskräckliga dröm när vi började jagas av massa rallybilar!!

Var tvungen att berätta. Det sägs ju att mardrömmar går i uppfyllelse om man inte berättar dem. Den här drömmen vill jag verkligen inte uppleva i verkligheten! :O

//Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sumseven fan

Aj aj låter inte så vackert det där Therese :S mardrömar tyder på stress och oro har jag fått lärt mig av min gamla dagmamma! dags att chilla lite kanske :P take care

2009-06-22 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0