Proppmätt efter bakningen

2009-06-18 @ 22:33:50

Fy tusan så mätt jag är. Min mage känns helt uppsvullen. Måste gått upp flera kilo. Det var mycket trevligt hemma hos Ina. Kom dit runt halv sex, men de andra kom in förrän vid sju, så Ina och jag satt och pratade och kollade på gamla bilder :) När de andra kom delade vi in oss i två baklag ;) lag chokladbollstårta och lag cupcakes...Lag chokladbollstårta ( som jag Linnea och Felle) tillhörde vann, säger vi :P Vi var först klara, men vår var inte så avancerad. De blev i alla fall riktigt goda. Cicci hade med sig fyra liter jordgubbar med så vi åt lite. Men sparade tre liter till imorgon, då vi ska vara hos Ina och fira midsommar.. 


Morgondagen kommer först bestå av umgänge med familjen. Vi ska äta smarrig midsommar mat och ha det gött. tråkigt att det ska bli dåligt väder bara. Runt fyratiden drar vi till Ina för att göra midsommarkransar att ha :) På kvällen sen blir det att grilla och eventuellt dricka lite,.. Det blir i alla fall att ta det lugnt och bara umgås. Vi gör tvärt emot alla andra :P Men är man med de bästa, kan inte kvällen bli annat än bra!


Hörs mer imorgon. Nu ska jag kolla på sex and the city boxen med Linn :)



Vi som bakade idag var Linnea, jag, Felle, Ina, Therese och Cicci. Tyvärr är inte Felle med på denna härliga bild....

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0