Sommarlov :D

2009-06-10 @ 16:29:18

Woho, äntligen är det efterlängtade sommarlovet här, det lovet man längtar efter hela skoltiden ;)
dock blir det inte till att fira det ikväll, som alla andra ska :(
istället ska ja på hoppträning men jag klagar inte på det, för det tycker jag är kuul :D MEN, kan inte åka in till brudarna efteråt eftersom jag har den där jäkla stadskörningen imorrn... det är ju inte direkt så jag hoppar till taket av glädje... :( jag vill så gärna parta lite men det går tyvärr inte.. :( hm..aja... får partaja desto mer under lovet ;D är redan sugen :P

Imorrn blir det som sagt stadskörning för min och Therese del och på fredag börjar mitt nya liv,, typ...som jordgubbsförsäljare och jag varnar er sura tanter och gubbar...jag är inte att leka med!!!

Måste dessutom säga att nervositetet över uppkörningen bara gnager på kroppen, fy helvete...vaknade inatt och hade världens panik över det, tror jag hade drömt om det eller något..huua. men ja antar att det också ska gå, någongång iaf... som mattson säger, allting är möjligt!!

nehepp, dags att dra ut till Parvel, ska snart ge mig iväg ...
Ha det så himlans bra allihop, vad ni nu än gör ikväll :) och flickor...ta de lugnt!!



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0