Trip to Västervik!

2009-06-13 @ 18:05:42Nu var det länge sen jag tillförde något till bloggen. Dags för ett inlägg från Therese. Idag har jag jobbat och stekt våfflor inget speciellt annars, Linnea kom och hälsade på.

Men! Igår var jag och min underbaraste Nicklas iväg till Västervik. Bara för en spontantur sådär som man brukar göra. Eller brukar ni inte det?  Vi tog bussen och strosade iallafall runt på stan och shoppade lite grann, hörde studenter gorma och åt god mat.
Fick en mysdress av Nicklas. Den är superskön och jag kommer gå med den hela tiden. Han är för söt min Nicklas. Ibland tror jag han är programerad att lägga pengar på mig så fort jag vill ha något. Jag säger nej, men han köper ändå.

Han köpte även sims3 som jag vet garanterat att han köpte för att jag pratat om det!! Vad du är säger grisbarn, så vet jag det!! Kul iallafall, vi skapade oss själva och spelade. :) + att jag fick fyra myggbett på armen!

Inte så mycket mer från mig. Här kommer en bild på dressen. Vad tycker ni? (Jag vet blå är inte min färg)



// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättefin stumpan :) men vadå, kul att ha en annan färg någongång :D hihi



Vad tyckte han om tröjan förresten? :)

Pusspåda ;P

2009-06-13 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0