Två dagar kvar!

2009-06-08 @ 13:57:35Ja två meningslösa, men sköna sådana. ligger i soffan just nu och kollar på film efter en slapp dag i skolan. Men någon jag tycker är mycket störande är att lärare hela tiden ändrar sig. förra veckan sa några lärare att vi inte behövde komma på vissa lektioner denna vecka. men nu har de tydligen ändrat sig. antagligen har skolledningen eller något skickats ut meddelande. så himla dumt! jag tror jag hoppar skolan helt imorgon trots detta.

Vi vann matchen igår mot His/Mais, med 5-1. gjorde tre mål, en äkta hattrick så det känns rätt bra.

Ska sova hos Sarah i mitt fotbollslag i natt. hennes pojkvän var bortrest och hon ville inte sova själv. det blir nog mycker trevligt :)


Therese måste nog göra om min, den är inte fin alls :P
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0