Inget att göra i Vimmerby!

2009-06-17 @ 16:59:59Jag ville ju inte vara sämre än Ina så jag shoppade lite jag med på rean igår:) blev en t-shirt, tajts, armband och ett spänne. Skulle gått på stan med Johan, men han blev en timme försenad eller mer, så jag hann med att prova och köpa en del. När han väl kom, gick vi i ytterligare några affärer, sedan blev vi hungriga så vi gick och åt pizza på shalom. Deras pizzor är inte alls lika goda som palmas.. Vi skulle sedan spela bowling eller minigolf, men bowlan var stängd och minigolfbanorna byggde de om, så det blev inget. Vi åt mjukglass på Sibylla istället. Så jag har inte heller börjat mitt sommarlov så nyttigt kan jag lova. I Vimmerby finns absolut ingenting att göra! Är så trött på det...Något förslag på vad man kan göra mer än att gå på stan i de få affärer som finns? Det finns inga aktiviteter för oss ungdomar i Vimmerby, eller det finns inte

Vädret är extremt konstigt. På förmiddagen var det strålande sol och varmt. Sedan blev det kyligt och regn. När kommer den riktiga sommaren? kommer den? Är så trött på Sveriges väder. Vill här ifrån nu!
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0