Allt är möjligt!

2009-06-23 @ 10:11:30Nu är det inte långt kvar. Paulina och Cicci nu är det x antal dagar kvar till uppkörning/uppskrivning!!
Jag har inte förstått det än. Tiden går så himla fort, trodde aldrig att dagen skulle komma då det var dags för körkort. Men nu är den snart här. Det är det ända jag pratar om, tänker på, drömmer om, skriver om. Körkort, körkort, körkort!!
Tror jag aldrig kommer känna mig redo att sätta mig i bilden med den där inspektören och bara köra som om jag aldrig hade gjort annat än att köra bil. Tänker kanske inte alla på det här viset?!

Nervös som ett as kommer jag vara i alla fall. Men jag ska köra som en Gud och efter det har jag mitt körkort och då jävlar!!
Då kan vi cruisa genom staden Paou och Cicci för ni kommer också klara det galant!! Det kommer gå som på hjul!!

"Allt är möjligt!!"


På bilden från vänster: Jag, Erik och Fille
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0