7 dagar kvar!

2009-06-03 @ 16:15:00
Slutet närmar sig. Om exakt en vecka har vi sommarlov! Det enda som gör mig lite opepp på lov är Juli månad. 31 dagar utan min älskling :( Jag vill kunna spola fram tiden dom dagarna.

Jahopp. Studenten på fredag. Måste kännas helt underbart att ha det framför sig. Jag längtar dit måste jag säga. Men vad ska man ta sig till? Göteborg? Spanien? Vimmerby? Linköping? jobb? resa? Plugga? aa okej, kanske inte längtar så mkt förresten. Rätt mycket att fixa med. Men förmodligen har de flesta bestämt vad de ska göra nu framöver.

Nu blir det till att skriva lite på novellen, det absolut sista vi gör i skolan. Det är hemskt. Jag har ingen insperation alls! Men det får bli som det blir nu. Orkar inte. MVG i foto förresten. klackspark på den.

/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0