Hej hej sommar!

2009-06-11 @ 17:21:38Som ni antagligen förstått så var det FEST igår. Och som vi festade. Och fy fan vad kul det var, kan inte ens besrkiva det! HELT PERFEKT KVÄLL. Om man bortser från ett krossat glas i tusen bitar i köket klockan 03.26, men det är ju egentligen bara en piss i havet och kan bara skratta åt det nu :) Kvällen bestod iallafall av grill, sup, fotboll, dance i stugan, stan, in på harrys!, massa folk som man kände, källängen och dancea aset av oss! Och som det brukar vara nu för tiden, så var Paulina och jag kvar sist, haha. Vill aldrig sluta egentligen, men ibland måste man. Sov som svin till ett typ. Sen har jag bara damsugit, städat i stugan, lagat och ätit mat. Ska dra och träna om ett tag, får se hur pigg jag är på det. Annars så är det ju sommarlov, tydligen. Detta har jag tänkt att jag ska ägna mig åt, bland annat:
Jag har säkert glömt något, men detta är det viktigaste!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0