vetintevadjagskaskrivahär...

2009-06-07 @ 13:58:05Hallå kära vänner :P

Tänkte väl dra min helg lite snabbt här, det har faktiskt inte hänt så värst mycket... i fredags var det student för treorna, vilket vi nämnt här på bloggis ca 500 gånger..
Robin var en av de inräknade så det blev att fira honom lite grann, sedan drog jag helt tomhänt till Therese för att byta kläder, göra håret lite vildare och ta på lite lukta gott för att sedan dra vidare till Rasmus place, fast han var dock inte där men iaf.. :P
Där var det iaf väldigt trevligt men för att vara säkra på 29 kronors priset gick vi rätt snart till partyplacet där allt händer :P
haha...tyvärr ingen kanin där men en hel del annat trevligt folk och mycket dans som gjorde min kväll väldigtväldigt rolig :D

På tal om dans, jag måste ha dansat på något konstigt sätt i fredags för min nacke är fan helkonstig och öm...
haha, kanske jag börjar bli en yster kalv ;S

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket mer än ridit.. Nellie är här så vi sitter vid varsin dator just nu,. haha.. Bloggen här och The Sims på den andra...nördar?
nehe, de borde vi ändra på nu,., dags att ta tag i livet...
och förrresten...om några dagar börjar sommarloooovet :D:D
yippikajej säger jag bara :)
ha de gött..


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0