Woho, Sommarlov!

2009-06-26 @ 16:46:10Jepp, nu har jag sommarlov på riktigt. Mucho sköno! Fick sluta runt halv två idag också så det var ett bra avslut. Tycker att detta sommarjobb har varit det roligaste hittills. Även om jag tror att byggubbe inte är ett yrke för mig så har jag haft roligast sällskap här och jag har alltid haft något att göra vilket jag tycker är mycket viktigt. Jag blir uttråkad så lätt. Jag har också blivit väldigt bra omhändertagen av mina arbetsledare :) Men nu är det slut. De tyckte dock att jag skulle komma ner så ofta jag kan och dricka kaffe och fika när skolan börjar igen. Ja tack.

Så vad hände efter halv två? Jo jag gick några ärenden på stan och sedan drog jag, Therese och Paulina och betalade resten av Kos-resan, så nu är allt klappat och klart för att åka :)

Ikväll blir det att träffa tjejerna igen. Så mysigt. Vi ska äta lite humburgare hos Therese och sen sitta och föra innan 18-åringarna ska vidare till Harrys och jag och Linnea får åka hem. Men det passar mig rätt bra eftersom att jag ska upp vid sju imorn (tydligen) och åka mot huvudstaden. Imorn ska vi till min farfar och hälsa på den lilla Jackrussel-valpen. Kan bara tänka mig vilken liten bebis det kommer att vara. Lite släktingar som jag knappt aldrig träffar kommer kanske också att befinna sig där, bland annat min halvkusin som var 6 år sist jag träffade henne och nu är hon 13 kanske? Lite skillnad sen sist där tror jag.

Ha en skön fredag och ta vara på solen, man vet aldrig när den försvinner.

Puss
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0