Framme i den stora staden Stockholm

2009-05-29 @ 22:51:48

Nu sitter jag här i den stora staden Stockholm hemma hos min syster, jaa för oss vimmerbybor är Stockholm stort! Jag och min familj kom fram runt niotiden och jag körde halva vägen upp. Snart kan jag det där med motorvägar och omkörning, känns kanon. Mamma skriker i baksätet och Pappa viftar med armarna och gormar hur jag ska göra. Ingen krock så jag kan min sak!

Imorgon ska jag och min kära syster till Life Leader på en kurs i personlig utveckling och kommunikation. Lärorikt, hoppas att det kommer ge mycket och det kommer det nog göra också. Vet inte riktigt vad kursen innebär, men nu har jag stora förhoppningar på det här. Och första priset i tävlingen  som de annordnar skulle ju inte sitta fel, 2 veckors praktik på Cosmopolitan redaktionen. Men det är väl bara att drömma om.

Nu är det dags för sängen eller soffan för min del!!
Sov så gott!!
// xo Therese
Ps. har tyvär inga bilder på syster ysters dator, hoppas ni överlever!

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0