Fredag!

2009-05-29 @ 18:22:21Äntligen helg, väldigt efterlängtat faktiskt...
Känner mig som en mosad sill just nu, trött och seg... herregud hur ska jag orka med öltältet ikväll?! hihi, de spörs och se ;)
Vad ska jag göra till helgen annars då? Det var en bra fråga, imorrn har jag inga planer faktiskt...bara ta det lugnt tror jag...Ska iaf bli himlans gutt.. och på söndag ska Parvel och jag tävla lite :) Det var snart ett år sen sist hiho, och inte har vi tränat särskilt mycket heller...aja,.. min prins är alltid bäst hur eller hur ;)

Börjar redan bli lite smått nervoous för måndag. Dags för guidning då ju för min och Inas del.. Åse med :P
Jag ska börja hela dagen och berätta om Stångåns historia, tjena, för det kan jag ju väldigt mycket om. Men jag antar att detta också kommer att lösa sig..Allt gör ju det förr eller senare.. men ändå nästan 60 pers...

om exakt 12 dagar slutar vi skolan, om jag inte räknat fel..herregud, 12 dagar är ju för fasen ingenting.. och snart har jag/vi uppkörning..fasen, det känns inte som om jag någonsin kommer att klara det ;S

jahopp, kanske borde berätta om födelsedagsfirandet igår då...
haha, jaa vad ska man säga...jag måste ju iaf ha de knäppaste kompisarna i denna värld.. alltså.. jaa.. kan ju säga såhär iaf...fick en något barnförbjuden present, glasikar och armband!
Hahah, tack för allt brudar... mer i detalj ska vi nog inte gå in.

Nehepp, snart dags att laga lite käk tills mammi kommer hem, sen in i duschen för att sedan fara in till den stora staden och kanske parta lite ;D får la se om det är något att ha..



Lille Parvellvante!

              
Crazy people is going out tonight... fast Åse ser iofs inte så crazy ut men ändå

Ha de bra allesammans!
Pusshej
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0