Hemma!

2009-05-04 @ 13:13:23Nu har jag gjort mitt i skolan, sprungit runt och svettats lite och sedan hem igen. Men för det ska man väl inte få slappa, nädå. Jag drog med mej hela skåpet hem från skolan. Så nu ska jag börja på diverse rapporter, inlämningar och läxor. Livet är väl bra härligt ibland?

Imorn börjar jag vid tio i ett. Innan det ska jag nog försöka ge mig ut och leta fina landskap att ta kort på. Vi har nämligen ett proejkt i Fotografisk bild där vi har ett tema som vi ska följa när vi tar ett antal bilder, jag har då valt landskap. Någon som har något bra förslag? Om någon ska på FB-lektionen imorn kan ni ju förresten säga till Björnan att jag jobbar hemma.

Nu blir det plugg och åter plugg. Men om jag känner mig rätt så kommer det att bli ett antal pauser.

Aντίο!

/ Ina♥

En härlig bild på Paulina, Linnea och Åse!

En härlig bild på Paulina, Linnea och Åse ute i solen.
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

ja jag var ju väldigt härlig på den bilden!! haha

2009-05-04 @ 16:10:10
Postat av: Åse

jag med:)

2009-05-04 @ 17:09:07
Postat av: Felicia

Jag gillar ju landskapsbilder på fula saker :P haha typ som arla, industrier och så vidare :) Det kanske är något? Eller blanda något fult och fint i samma bild? :)

2009-05-04 @ 17:57:48
Postat av: Ina

Felicia: Ja, precis. Hade tänkt ta lite när jag är uppe i Stockholm på sån miljö, men kanske Arla är ännu bättre? Får pallra mig bort dit och testa ;)

2009-05-04 @ 19:19:20
Postat av: Ina

Linnea: Härlig på ett annat sätt ;) Surhärlig.

2009-05-04 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0