Hoho!

2009-05-08 @ 17:20:56

Cha-Cha ;D hahaha

Har nyss ätit mina dagliga Chrunchy eftersom jag inte var så hungrig på vanlig mat just nu.. har ätit några bullar också ;O nybakta ;D iiih, bland det goaste som finns....herregud vad jag babblar om mat hela tiden. mitt liv verkar handla om det?!

Ska iaf snart ut till pollis och ta en tur i det halvfina vädret :) sedan bär det av in i duschen och sedan vidare till Vimmerby där allt händer ;P

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle överleva denna dag på grund av tyskan, men det gjorde jag..men den var nästan värre än någonsin idag och nationella i engelska på det. kan det bli bättre? nae, jag tror helt enkelt inte det..
Det gick iaf sådär, jag kan verkligen inte höra vad folk på en bandspelare säger och sedan försöka att svara på någon fråga i blixtfart, då går det ofta åt ett visst håll..men men..livet är inte alltid lätt har jag fått lära mig.. hm..

Jahopp, nehepp nu får vi nog ta och rappa på lite granna..
Ha de gött :)

Puss och hej från mig, Cecilia!






    

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0