Semifinal Eurovision!

2009-05-12 @ 20:45:10Ikväll klockan 21.00 börjar semifinalen i Eurovision songcontest.
Sverige ska ju vara med redan ikväll, så då ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på det. Får se om vi tar oss vidare till final. Jag håller tummarna för Malena Ernman! Sveriga ju måste klara sig till final, eller hur?


Här är en bild på mina flickor.
Kom förresten på varför min bilder aldrig ville bli siluetter!! Klantig som jag är så hade jag ISO 600.
Klart de blir ljusare då!
Jag hoppas ni vill ställa upp som modeller någon mer gång?


Tack för mig!!  Ha en fin kväll!
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nina

tack snälla! :)

kramis

2009-05-13 @ 07:47:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0