Skönt med sommarlov snart!

2009-05-31 @ 21:46:45Nu har ännu en helg paserat. Har varit duktig och skrivit klart två arbeten i helgen så får känna mig lite nöjd. nu återstår bara guidning, seminarie, muntlig redovisning och opponering denna vecka. 

Precis som cicci så ska jag också guida imorgon. vi beger oss då mot försjön för att besöka Amaliagrottan. Känner mig inte så nervös just nu. men tror det kommer imorgon. vill inte ha en sån där mikrofonväst på mig. då pratar jag hellre högt med mig egna röst. men jag kan iaf det jag ska säga, så det känns bra. blir borta hela dagen imorgon, vilket känns skönt.

tisdag kommer också gå i rasande fart. munlig redovisning i filosofi på morgonen. och seminarie i samhäll/historia hela eftermiddagen.

onsdag är det Eu-val och vårshow d.v.s inga vanliga lektioner.

torsdag blir det vanliga lektioner och fredag ska jag vara fanbärare på studenten. det är alltså inte så många hela dagar kvar i skolan,. vilket känns väldigt skönt.. har panik över mina betyg bara. har inte den blekaste aning om vad jag kommer få för betyg.

aja. godnatt på er alla !
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0