Tisdag

2009-05-12 @ 14:01:36

Mina kära vänner tycker att jag var lite dålig på att uppdatera här i bloggen. Så jag fick ta mig lite tid och skriva några rader här.

Hela morgonen har bestått av nationella i matte b. Är helt trött i mitt huvud nu. Frågan är bara hur det gick. Det är omöjligt att säga, för det kan gå precis hur som helst. Men jag hoppas på vg! Kändes ändå ganska bra. Satt och skrev i två timmar ungefär, även att jag hade ytterligare två timmar som jag kunde utnyttja. Ganska stolt över mig själv faktiskt.

Skulle egentligen gått till sjukgymnasten idag för att få ett träningsprogram för min rygg. men han skulle till tandläkaren eller något så det får bli en annan dag. Men detta passade mig perfekt eftersom jag slutade redan vid elva. 

Ikväll blir det träning och desperate housewives :) 

Glömde visst nämna att jag idag blivit erbjuden om att vara fanbärare på treornas student :) det kan nog bli kul .. slipper gå i skolan som dom andra och missar inte studenten. Men problemet är bara, vad jag ska ha på mig?

Ha en fortsatt bra dag ! Puss och kram 

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast vi missar ju inte heller studenten :P haha

2009-05-12 @ 17:09:09
Postat av: Åse

en lärare sa att det bara var de som hade någon klassföreståndare till treorna som fick ledigt. men jag vet inte.

2009-05-13 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0