Tjena uffe

2009-05-08 @ 16:18:34Har suttit här en stund nu och väntat på att någon ska skriva ett inlägg. Men det kom aldrig. Haha, så jag tog steget. Dagen har för vissa av oss inte varit så lång. Började med nationellt prov i engelska b allihop. Tror att vi kom överens om att det var lika svårt som det alltid är och att det inte känndes speciellt bra, som vanligt typ. Vi spanjorskor hade ingen lektion idag och kunde gå hem vid kvart över tolv! Men vi ville äta lite burgare och mos med klump innan vi drog. Sedan jag kom hem har jag läst en tidning, tittat på bilder, lyssnat på Johnossi och nördat på YouTube. Mycket trevligt. Väntar även på nyhetsbrev från Rockparty, står på deras blogg att det är bandsläpp på gång! Snart ska jag äta klyftpotatis och kycklingfile med min mamma och min bror. Ikväll ska vi till Therese.

Glömde ju fan det viktigaste. Lyssna på den här. Vid 02.05 lyssnar ni efter "Tjena uffe, nu ska bögarna ta oss".
Puss och hej, vi ses!
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag åt också kycklingfile och klyftpotatis idag :P haha

2009-05-08 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0