Torsdag, Mediadag, Simondag, Dansdag.

2009-05-07 @ 09:35:23

Jag gillar torsdagar. Det är bra dagar. DELVIS FÖR ATT CICKIS FYLLER 18 VÅRAR! GRATTIS! och dessutom har vi Media från 10.00-16.00 (oftast 14.00) och det är mycket givande. Men Mattsson, vår medialärare, fick tydligen åka in akut till sjukhuset förut. Hoppas det går bra och att det inte var något allt för allvarligt :/

Resten av mig dag kommer spenderas med grisen. Längtar! Och sen blir det förhoppningsvis lite dans om jag kan. Min hals håller på att täppas igen och det känns inte bra. Hostat hela natten och ikväll lär det väl bryta ut på riktigt. Jag tvivlar starkt på om det blir bättre tills uppvisningen på söndag. Men det är bara till att bryta ihop och komma igen. (för att citera Dea)

Nu tänkte jag plugga matte tills median börjar. Plugga=titta på böckerna och låtsas att jag lär mig. Vi har nämnligen Nationella prov på tisdag, och jag är fruktansvärt lost. Men det löser väl sig med ett IG ;)


Över till Bernt.


Bild tagen av Bea till gymnasiekatalogen 2009.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0