Upp och ned, ned och upp, grisen gal i granens topp

2009-05-18 @ 18:24:31Ja den sången kommer vi antagligen höra en hel del av på alv i sommar, eller? . Sommarlov är sjukt efterlängtay just nu ! Det är ca tre veckor kvar i skolan och jag har lite smått ångest för allt som måste göras. Min lista är väl ungefär lika lång som Paulinas och det känns INTE okej. Varför ska alla lärare lägga allt på slutet? De borde vid det här laget inse att många dagar går bort och att det blir svårt att hinna med. men icke.

Sitter och skriver på ett av mina tre arbeten just nu. Relgion, där jag skriver om självmord. Arbetet ska vara inne senast söndag, men ska försöka skicka det så snart som möjligt. Psykologiarbetet ska in måndag och jag vill inte ägna hela helgen till att plugga.

Imorgon händer det en hel del. Felle fyller 18 och förhoppningsvis tar körkort, mamma fyller år och så ska jag spela fotboll på välgörenhetsmatchen på Gullemon, som två samhällselever har fixat. Kommer kännas ganska konstigt att spela med vimmerbyspelare igen tror jag. Dessutom kommer de vara bätte än oss och ha tusen gånger bättre kondition. Men men, som tur är spelar vi inte emot varandra:) 

Cha cha! ;)

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0