We like it hot

2009-05-31 @ 13:41:08Sol, sol och lite mer sol. Inte ett enda moln så långt mina ögon kan nå. Vaknade tidigt som vanligt. Varför kan jag inte få sova skönt som alla andra på helger? Rättskunskapen mördade min sömn, jag skyller helt enkelt på den. Hur som helst hoppas jag de kommer några till träningen sen ikväll vid 18.00. Annars lägger jag nog ner. jag vill inte vara den enda som tränar till slut. Vill bara tillägga att jag är en sån människa att när jag väl ger mig inte på något tar jag det seriöst och inte bara lite hipp som happ. Många gör det. Säger en sak och gör sedan motsatsen. Visst är jag en envis och konservativ liten tönt ibland, men som sagt har man gett sin in i leken kan man ju ta det på lite allvar iaf. Fotbollen är ett bra exempel på vad jag snackar om.

Nu ska jag åka till pappa. Hej då Internet. Förresten vill jag tacka Johanna och Maria för en mycket lyckad lördag. Jag fick äntligen mitt hår slingat.

/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0