Bakardag

2009-11-05 @ 17:27:34Just nu står en "Kasslertårta" i ugnen här hemma. Låter lite konstigt va? Men jag tror den kan bli god! Lägger upp receptet senare.

Cicci och jag fortsatte med vår tredje baktorsdag idag. Blev en Citronpaj vilken uppskattades av många. En lite friskare variant än de andra bakverken vi har gjort hittills, men jag kan säga att denna var minst lika onyttig. Det är så det ska vara! Fotograferingen gick bra och jag tror vi börjar få till den rätta mysighetskänslan på bilderna! Tycker iallafall att vårt projekt är väldigt kul. Dock är det ju det roliga vi håller på med nu. Sen kommer ju själva krånglet med utformning av boken. Kommer bli svårt.

Som sagt, slänger upp ett recept sedan. Om det blir gott förstås. Om man börjar kräkas så ska jag bespara er det receptet.

Herrå!

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0