Chabba, Chena, Hallå!

2009-11-07 @ 14:41:35Cha Cha alla bloggläsare! (citerat vår lilla Rahlenfeldt)

Här sitter jag och tjockar mig när jag egentligen borde göra annat, lite mer vettigare saker!

Ialla fall så drog jag, Therese och Åse till Harrans place igår, gratis inträde tackar väl ingen nej till ... eller?
Tzetze hade kul och de hoppas jag att ni andra också hade, mycket dans för vår del!
Vi hade som många gånger tidigare dansgolvet för oss själva till en början så där levde vi ut till 100 %!
Trots det tomma dansgolvet blev det ganska mycket folk tillslut, hade jag inte trott!
Jag tror att Åse flikar in några bilder nån dag ... en har ni ju redan fått, den när vi precis är färdiga för att dra...

Ikväll är vi på't igen, då är det dags att kolla/lyssna på Hultsfreds stoltheter Monark X, igen :) Detta äger rum på Kontrast, så får vi se om det är något att ha!

Kom på en annan sak också!! Idag är det exakt 6 månader sen jag fyllde 18 och exakt 6 månader tills jag fyller 19, HÄFTIGT JU!!!!!!!! ;D

Nehepp, tror det är dags att ta och motionera mig själv och pollis lite!
Auf Wiedersehen






Jag kommer ihåg när vi firade min 17års dagen, som om det var igår!!


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pelle

Kul som fasen att ni kommer! Ses ikväll då.

2009-11-07 @ 14:55:20
URL: http://www.myspace.com/monarkx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0